*סוף העמוד: וידאו תהלוכת שק ואפר
בשכונת גאולה
תיקשור עם ישראל דוד ו' בשבט תשס"ח 13/1/2008
"אני רוצה לומר שהיהודים היקרים שביישו את עצמם ובלי פחד הלכו לכותל עם שק ואפר אפילו שהשומרים בכותל לא נתנו להם להיכנס ועשו בעיות קשות בלי שום סיבה.
היהודים האלה צדיקים ממש, והם בטוח באו אך ורק לשם שמים כדי להציל את עם ישראל, וכל דמעה שיצאה מהם הלכה ישר אל מתחת כסא הכבוד, וכל תפילה של כ"א היה שווה לאלף יהודים אז (היו?) כמעט כמו שהיו שם 200,000 יהודים, והם הלכו לשם כדי להיות דוגמא למה שיהודי עכשיו צריך לעשות."
Taken from a session with Yisrael Dovid regarding those who go to pray at the kosel, etc., with sacks and ashes:
FC with Yisrael Dovid jan.13.08:
"The precious Jews who without feeling embarrassed, went to the Kosel
(Western Wall) with sacks and ashes, even though the guards at the
entrance to the Kosel did not allow them entry with the sacks, and
they gave them so much trouble without reason, these Jews are truly
righteous. They certainly went there for no other reason than for the
sake of Heaven, to save Am Yisrael.
And every tear they shed went straight up to the Throne of Honor in
Heaven. And the prayers of every person there, was likened to the
prayers of a thousand people. Therefore, it is as if two-hundred
thousand Jews were praying there.
They went there to set an example for what Jews must do now. People
don't have to necessarily wear sacks and ashes but that is a sign of
mourning. It is a sign of humility and humbleness and it is symbolic
to Beis Hamikdash that we lost, which is the greatest tragedy that
has ever befallen the Jewish People."
The rest of this message can be read at:
את המשך המסר ניתן לקרוא פה
http://www.dani18.com/index.php?show=ZEREK66E
יישר כח למי שמצטרף למעשה קדוש זה לזכות עם ישראל
Yishar koach to whoever goes for the sake of the Jewish people!
"עם ישראל! עכשיו זה הזמן לעשות תשובה!"
Blowing the shofar:
תקיעת השופר
(לצפייה בסרטון של תינוקות בית רבן - תהילים בכותל לנשים וילדות לחץ כאן
הסוד של שק ואפר.
ובכן הספרים מלאים סודות רבים על העניין בלבישת שק, חשיבותו העליונה, ועוצם תוקף כוח התיקון הנובע מזה... ולהבין שבעצם זו היתה דרכם של אבותינו ואבות אבותינו מקדמת-דינן ומשנים קדמוניות.ראה גם בספר חסד לאברהם של סב החיד"א (מעיין רביעי, נהר מב) -נהר מב – בסוד לבישת השק:דע כי הלובש שק ומתפלל לפניו יתברך ושואל ממנו שאלתו קורעין לו גזר דינו ומבטלין כל גזר דין שבעולם בכח סגולת לבישת השק ואין תפילתו חוזרת ריקם. ודע כדי לאמת את זה כי שק עולה (בגימטריה) ארבע מאות וזהו סוד ארבע מאות כיתות הטומאה שנבראו בעולם, ולזה ירא יעקב מאד (בראשית לב, 7) -"וַיָּשֻׁבוּ הַמַּלְאָכִים, אֶל־יַעֲקֹב לֵאמֹר; בָּאנוּ אֶל־אָחִיךָ אֶל־עֵשָׂו, וְגַם הולֵךְ לִקְרָאתְךָ, וְאַרְבַּע־מֵאוֹת אִישׁ עִמּוֹ׃"ולא נעלם מיעקב לבישת השק שהוא חוץ מגופו לשק"ו של עשו שהוא עורו, וזהו סוד השקיפה, רצונו לומר הש"ק יפ"ה. (דברים פרק כ"ו 15) "הַשְׁקִיפָה מִמְּעוֹן קָדְשְׁךָ מִן־הַשָּׁמַיִם, וּבָרֵךְ אֶת־עַמְּךָ אֶת־יִשְׂרָאֵל, וְאֵת הָאֲדָמָה, אֲשֶׁר נָתַתָּה לָנוּ; כַּאֲשֶׁר נִשְׁבַּעְתָּ לַאֲבֹתֵינוּ,אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבָשׁ׃" הַשְׁקִיפָה = השק יפה.
וכן ראה בספר חסידים סימן תכט"ו (615), והבן שם סוד לבישת השק, והוא סוד עמוק ואין רשות לגלותו בפרוש. לבישת השק זה סוג של "תשובה" בעלת כוח תיקונים כל כך גדולים, ודווקא בגלל ריבוי עוצמתה וגדולתה, מתאמץ הס.א. במשנה-תוקף להסתיר מדורנו את הסוג והאופן של דרך תשובה זו, שע"י לבישת השק. כי הוא יודע שכאשר האדם לובש שק, פירושו בשמים, בעולמות עליונים, כאילו שאתה הכנסת את השטן בעצמו לתוך שק וקשרת את הפתח, ובקיצור אין לו פתח ומוצא, ומימלא הוא אבד ומוגר לגביך. ואבותינו ואבות אבותינו, לא חששו מלחישות הסטן=הנחש(אשר בדור שלנו הוא הצליח וידו על העליונה להכניס דור שלם בתוך חליפות ועניבות במקום שאנחנו נכניס אותו בתוך שק).אנשים חושבים שלבישת שק זה ליחידי סגולה, אבל לא שמים לב שבעצם -כל – כל – כל – אנשי התנ"ך: כולם לבשו שק בתשובתם...
"וַיִּקְרַע יַעֲקב שִׂמְלֹתָיו וַיָּשֶׂם שַׂק בְּמָתְנָיו" (בראשית פרק לז לד
"וַיִּקְרַע יַעֲקב שִׂמְלֹתָיו וַיָּשֶׂם שַׂק בְּמָתְנָיו" (בראשית פרק לז לד
וַיִּשָּׂא דָוִיד אֶת-עֵינָיו וַיַּרְא אֶת-מַלְאַךְ ה' עמֵד בֵּין הָאָרֶץ וּבֵין הַשָּׁמַיִם וְחַרְבּוֹ שְׁלוּפָה בְּיָדוֹ נְטוּיָה עַל-יְרוּשָׁלָם וַיִּפּל דָּוִיד וְהַזְּקֵנִים מְכֻסִּים בַּשַּׂקִּים עַל-פְּנֵיהֶם: (דברי הימים א פרק כא טז)
וַיְהִי כִּשְׁמעַ הַמֶּלֶךְ חִזְקִיָּהוּ וַיִּקְרַע אֶת-בְּגָדָיו וַיִּתְכַּס בַּשָּׂק וַיָּבא בֵּית ה': (ישעיה פרק לז א) וָאֶתְּנָה אֶת-פָּנַי אֶל ה' הָאֱלֹקִים לְבַקֵּשׁ תְּפִלָּה וְתַחֲנוּנִים בְּצוֹם וְשַׂק וָאֵפֶר: (דניאל פרק ט ג)
וּבְיוֹם- עֶשְׂרִים וְאַרְבָּעָה לַחֹדֶשׁ הַזֶּה נֶאֶסְפוּ בְנֵי-יִשְׂרָאֵל בְּצוֹם וּבְשַׂקִּים וַאֲדָמָה עֲלֵיהֶם: (נחמיה פרק ט א
וַיִּקְרָא ה' אלקים צְבָאוֹת בַּיּוֹם הַהוּא לִבְכִי וּלְמִסְפֵּד וּלְקָרְחָה וְלַחֲגר שָׂק: (ישעיה פרק כב יב)וַיַּאֲמִינוּ אַנְשֵׁי נִינְוֵה בֵּה' וַיִּקְרְאוּ-צוֹם וַיִּלְבְּשׁוּ שַׂקִּים: (יונה פרק ג ה) בַּת-עַמִּי חִגְרִי-שָׂק וְהִתְפַּלְּשִׁי בָאֵפֶר אֵבֶל יָחִיד עֲשִׂי לָךְ מִסְפַּד תַּמְרוּרִים כִּי פִתְאם יָבא הַשּׁדֵד עָלֵינוּ: (ירמיה פרק ו כו)
וּמָרְדֳּכַי יָדַע אֶת-כָּל-אֲשֶׁר נַעֲשָׂה וַיִּקְרַע מָרְדֳּכַי אֶת-בְּגָדָיו וַיִּלְבַּשׁ שַׂק וָאֵפֶר וַיֵּצֵא בְּתוֹךְ הָעִיר וַיִּזְעַק זְעָקָה גְדלָה וּמָרָה: (אסתר ד א)
וּבְכָל-מְדִינָה וּמְדִינָה מְקוֹם אֲשֶׁר דְּבַר-הַמֶּלֶךְ וְדָתוֹ מַגִּיעַ אֵבֶל גָּדוֹל לַיְּהוּדִים וְצוֹם וּבְכִי וּמִסְפֵּד שַׂק וָאֵפֶר יֻצַּע לָרַבִּים: (אסתר ד ג)עַל-זאת חִגְרוּ שַׂקִּים סִפְדוּ וְהֵילִילוּ כִּי לֹא-שָׁב חֲרוֹן אַף ה' מִמֶּנּוּ: (ירמיה פרק ד ח)
וַיִּקְרָא ה' אלקים צְבָאוֹת בַּיּוֹם הַהוּא לִבְכִי וּלְמִסְפֵּד וּלְקָרְחָה וְלַחֲגר שָׂק: (ישעיה פרק כב יב)וַיַּאֲמִינוּ אַנְשֵׁי נִינְוֵה בֵּה' וַיִּקְרְאוּ-צוֹם וַיִּלְבְּשׁוּ שַׂקִּים: (יונה פרק ג ה) בַּת-עַמִּי חִגְרִי-שָׂק וְהִתְפַּלְּשִׁי בָאֵפֶר אֵבֶל יָחִיד עֲשִׂי לָךְ מִסְפַּד תַּמְרוּרִים כִּי פִתְאם יָבא הַשּׁדֵד עָלֵינוּ: (ירמיה פרק ו כו)
וּמָרְדֳּכַי יָדַע אֶת-כָּל-אֲשֶׁר נַעֲשָׂה וַיִּקְרַע מָרְדֳּכַי אֶת-בְּגָדָיו וַיִּלְבַּשׁ שַׂק וָאֵפֶר וַיֵּצֵא בְּתוֹךְ הָעִיר וַיִּזְעַק זְעָקָה גְדלָה וּמָרָה: (אסתר ד א)
וּבְכָל-מְדִינָה וּמְדִינָה מְקוֹם אֲשֶׁר דְּבַר-הַמֶּלֶךְ וְדָתוֹ מַגִּיעַ אֵבֶל גָּדוֹל לַיְּהוּדִים וְצוֹם וּבְכִי וּמִסְפֵּד שַׂק וָאֵפֶר יֻצַּע לָרַבִּים: (אסתר ד ג)עַל-זאת חִגְרוּ שַׂקִּים סִפְדוּ וְהֵילִילוּ כִּי לֹא-שָׁב חֲרוֹן אַף ה' מִמֶּנּוּ: (ירמיה פרק ד ח)
וְחָגְרוּ שַׂקִּים וְכִסְּתָה אוֹתָם פַּלָּצוּת וְאֶל כָּל-פָּנִים בּוּשָׁה: (יחזקאל פרק ז יח)
הנביא ישעיה מנבא שבעתיד, בזמן סוף העולם, הקב"ה יבקש מאתנו ללבוש שק, ומה האנשים עושים במקום לשמוע בקולו, ומה דינם)(רש"י – הקב"ה כביכול אבל לפניו ואתם אוכלים ושמחים) וַיִּקְרָא ה' אלקים צְבָאוֹת בַּיּוֹם הַהוּא לִבְכִי וּלְמִסְפֵּד וּלְקָרְחָה וְלַחֲגר שָׂק: וְהִנֵּה שָׂשׂוֹן וְשִׂמְחָה, הָרֹג בָּקָר וְשָׁחֹט צֹאן, אָכֹל בָּשָׂר וְשָׁתוֹת יָיִן; אָכוֹל וְשָׁתוֹ, כִּי מָחָר נָמוּת׃וְנִגְלָה בְאָזְנָי ה' צְבָאוֹת; אִם־יְכֻפַּר הֶעָוֹן הַזֶּה לָכֶם..."(ישעיה פרק כב יב-יד)
וכו' וכו' עוד רבים
.
No comments:
Post a Comment